SESJA ZDJĘCIOWA by AGNIESZKA 4



Dziś będzie oryginalnie i nie przeciętnie!

Chce w Was obudzić chęć do zabawy stylami i przekonać, że bluza nie tylko pasuje do spodni!
Czarna sukienka przełamana oldschoolową bluzą z adidasa, a do tego wygodne trampki:). Jedna z moich ulubionych stylizacji! Wygodnie, sexi!












BLUZA- ADIDAS
SUKIENKA- H&M
BUTY- LACOSTE


Uważam, że każda z nas podczas doboru ubrań, powinna starać się zachować przynajmniej odrobinę kobiecości!
Pewien Pan, który bardzo grzecznie zagadywał mnie dziś w parku na ławce, powiedział coś bardzo ważnego! Kobieta jest dla niego atrakcyjna wtedy, gdy jest silna, zaradna, ambitna- co da się ocenić po krótkiej rozmowie, ale ma od niej bić delikatność, lojalność i ciepło. Na co mu odpowiedziałam, że dzisiaj ze mnie przy tej temperaturze szczególnie bije ciepło;P hihiihh Nie umiałam się powstrzymać, ale sentencja do mnie dotarła i mam nadzieję, że przynajmniej trochę też dotrze do Was ;D



Fotki dla Was robiła oczywiście Agnieszka!
Przypominam adres jej smacznego bloga i polecam szczególnie ostatniego posta! <---klik;)


GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger