J E D Z, M Ó D L S I Ę, K O C H A J...




E L I Z A B E T H   G I L B E R T 
JEDZ MÓDL SIĘ KOCHAJ

O tym jak pewna kobieta w jednej chwili zmieniła swoje całe życie...
oczyściła swoją duszę i pokochała na nowo.

Historia dla niektórych dosyć banalna, ale z tego co słyszałam nie jedna kobieta się nią zainspirowała, by odnaleźć siebie na nowo.
Każdy powinien mieć swojego przewodnika życiowego, jakieś spisane racje, z którymi się utożsamia.
Czy to jest biblia czy zwykła książka, nie ma to wielkiego znaczenia.
Ważne, że wydobywa z nas pozytywne emocje, które prowadzą do działania!






Mnie najpierw urzekł film!
Książkę podarowała mi Nat!:)
Nawet pamiętam ten dzień jak mi ją przyniosła...co powiedziała!!:)
Masz Basiek, na mnie ona nie działa!:)

A na mnie działa!
Może nie idę śladem bohaterki, ale jak idę swoją drogą i trochę w tym słabnę, przypomina mi się ona bo 
też była czasem sama...

Ponad 7 milinów sprzedanych egzemplarzy!
W tym musi coś być!
Polecam!

Mała zajawka:)...







GINGER



1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger