...sweet food


. . .  n a   S   Ł   O   D   K   O
_________________________________________________________________________________



Witam Was po weekendzie!:)
Trochę zrobiło się zimno, co?:))))
Najważniejsze, że słońce nie odpuszcza, choć ja tam lubię przymrozki!:)

Mój weekend jest typowo fitnessowy, czyli spędzam go w pracy.
Nasza stolica "żyje" od poniedziałku do poniedziałku, ale jednak najwięcej dzieje się w soboty i niedziele!
Pomimo pracy, staram się nie odpuszczać ciekawych eventów i wybrać wydarzenie tak, by pogodzić je z obowiązkami:)
Wieczorem jestem tak wyczerpana, że ledwo żyję, ale fakt, że znowu będę mogła podzielić się z Wami wrażeniami i fotkami, dodaje mi skrzydeł!:)

Do rzeczy!
Targi kulinarne- w stolicy na każdym kroku! 
Promocja swoich wyrobów kulinarnych, to nic nowego dla Warszawiaków.
Ja wybrałam ich słodką edycję!:)
Co Was pewnie nie zdziwiło;)

Królową była beza!:))))
Beza w każdej odsłonie smakowej!:)
Muffiny, eko ciasta, lody domowe i gofry z nutellą...:)
Suszone owoce, konfitury, miód!
Nie zabrakło też dobrej kawy!

Degustacjom nie było końca i dlatego przez kolejny tydzień będę trzymać się z dala od słodyczy;)
Teraz trochę pocierpię ale było warto!:)
Nigdy nie zapominajcie o swojej fit formie!:)



Zapraszam do fotorelacji!:)


GINGER


















































3 komentarze:

  1. Co to jest na ostatnim zdjęciu? Znaczy co jest w tych słoiczkach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hay:) w tych słoiczkach są różne owoce w miodzie:)
    Jeżyny, truskawki, morele, żurawina... a! i cynamon też był w miodzie:)
    Słoik kosztował 25 zł.

    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaach. Ślinka mi cieknie i kapie w skarpetki...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger