sweet home...

  
E       K      O
________________________________________

h o m e   s c r u b 


Temat 'jesień" wyciskam jak cytrynka!:)
Co dzisiaj przygotowałam dla Was?
Przepis na scrub do ciała!

Po lecie nasza skóra jest wysuszona od słońca i trzeba o nią solidnie zadbać!:) 
Dlatego zachęcam, by trochę więcej czasu spędzić na pielęgnacji swojej skóry!

Proste i nie drogie wykonanie takiego kosmetyku zachęciło mnie, by się z Wami tym podzielić!
Baza to olej kokosowy, który jest dla mnie wielkim odkryciem! Jego właściwości nie sposób wymienić, polecam poczytać na internecie!

Cukier trzcinowy- muszę przyznać, że nigdy go nie kupowałam i nie wiem co zrobię z resztą, która mi została, może macie jakieś pomysły?
Starta skórka z limonki i kokos.
Wszystko razem zmieszać. Czas ważności takiego kosmetyku to 2 miesiące!
Ja swój scrub przetrzymywać będę w słoiku, który kupiłam w pepco za 5 zł!;)

Taki scrub może być świetnym prezentem np. na nadchodzące święta( których już nie umiem się doczekać)!!!:)))


GINGER




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger