christmas time CZĘŚĆ 1




Witajcie Kochani,
Opracowałam dla Was cykl inspiracji bożonarodzeniowych i oficjalnie go rozpoczynam!:))))

Myślę, że data 6 grudnia oficjalnie wyznacza czas, by zacząć przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. 
Dziś to dokładnie miesiąc przed tą datą i nic mi się tu nie pomyliło;P!:)))

Przygotowałam 4 inspiracje, które po kolei dostarczać Wam będę raz w tygodniu!:)
6 grudnia będziecie zainspirowani i bez problemu i dylematów ruszycie na zakupy z pomysłem na rodzaj, kolor świątecznej dekoracji:)

Ja od kilku dni powoli gromadzę wstążki, szyszki i orzechy, które za  jakiś czas wykorzystam do świątecznego stroika:)
Jak tylko znajdę czas, by go zrobić, będę już miała wszystko skompletowane!:)))

TAK, TAK.... jestem  świątecznym potworem :)))!!!!



S  E  R  C  E    Z  E    S  Z  N  U  R  A
______________________________________________________________________



karton/ styropian itp.
sznurek/ wełna itp.
tasiemki z motywem świątecznym itp.


Ja użyłam tu kartonika, który wcześniej obkleiłam taśmą dwustronną, by sznurek się nie zsuwał. Następnie powoli owinęłam serducho sznurkiem, na koniec zrobiłam pętelkę:)
Z tasiemek zrobiłam kokardki, dokładnie tak jak się wiąże sznurówki do butów:)!

Taki rodzaj dekoracji możecie powiesić na choince, umieścić na stroiku albo wręczyć bliskiej osobie jako rodzaj świątecznego upominku:)

Powodzenia!



G   I   N   G   E   R  





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger