STEPowanie, inspiracja...



S   T   E   P   o   w   a   n   i   e 
_________________________________________________________________________________
i t n e s s   c l u b   S 4




Stety/ niestety...nawał pracy spowodował odstawienie na bok paru fajnych pomysłów z fit nagraniami dla Was:( 
Ostatnio praca jest dla mnie najważniejsza ale obiecuję, że do tego jeszcze wrócę!
Teraz chcę być zawsze świeża i wypoczęta!


Od miesiąca spełnia się moje marzenie:)
Dostałam fit grupę, chętną do śmigania na stepie:)))))!!!
Trwa okres poznawczy!
Ja sprawdzam co potrafi i w czym się dobrze czuje, a grupa sprawdza mnie;) 
Jak tylko "się polubimy" i zostaną "przełamane lody" od razu biorę się do nagrywania naszych finałowych wypocin, oczywiście za ich wcześniejszą zgodą:))))))))))))))!!!


W poniedziałek udało mi się nagrać przed zajęciami, co przygotowałam:)
Jak macie ochotę, zapraszam do oglądania!:)



GINGER









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger