Pole Dance,WORKOUT Vol 1




P O L E   D A N C E 
________________________________________
v o l  1



Od pewnego czasu zastanawiałam się co dalej...oczywiście w sprawach zawodowych. 
Nasza stolica ma bardzo poważne podejście do zdrowego stylu życia, do sportu. 
Jeżeli chcesz żyć fit, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie, by z przyjemnością trenować.






Pewnie myślicie, że po trzydziestce zacznę praktykować jogę itp.
Nic z tych rzeczy, oczywiście z pełnym szacunkiem do jogi, która musi jeszcze na mnie trochę poczekać;)
Pole Dance- to moje postanowienie noworoczne!;)
Połączenie tańca i gimnastyki- idealna forma treningu!

Po pierwszych zajęciach od razu chwyciłam bakcyla  ;)
3 podstawowe figury " prawie" opanowane;)
Gratulacje dla dwóch młodych mam, które towarzyszyły mi i które świetnie sobie radziły.
Będziemy śledzić na blogu ich i mój progres.

Więcej o pozytywnych aspektach treningu Pole Dance i jego historii w następnym poście.

GINGER









Mała zajawka...



              




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger