Tydzień na omlecie...VOL 1



O M L E T    VOL 1
______________________________________________________________________

i n s p i r a c j e


Witajcie Kochani!
Zdrowa jak ryba wracam do Was z nową inspiracją. 
Tym razem będzie kulinarnie.
Mnie zainspirował trener Michał Potucha <----klik( którego już znacie) serwując mi najlepszego omleta jakiego jadłam w życiu, wykonanego z produktów, których raczej bym nigdy nie połączyła.
Dla Was i dla siebie postanowiłam rozwinąć się w tym temacie.




Przygotowanie omleta jest szybkie i proste, dlatego się za to wzięłam;)
Danie omletowe jest bardzo sycące, a jeżeli odpowiednio dobierzemy dodatki, dostarczymy ważnych składników odżywczych.
Poświecę temu tydzień. 
Wybiorę, moim zdaniem, najciekawsze przepisy, przetestuje na sobie i opisze je dla Was.




Dziś omlet nr 1, a dokładnie tortilla omletowa, wypełniona startą marchewką, groszkiem i tuńczykiem ( 1 marchewka, 1/2 puszki tuńczyka w sosie własnym, 4 jajka, 4 łyżki groszu z puszki)




Startą marchewkę i tuńczyk podsmaż na maśle, dodaj groszek.
Zmiksuj jaja, wylej na rozgrzaną patelnie, poczekaj aż omlet będzie prawie gotowy
Na patelni wyłóż farsz na omlet i powoli zwijaj w rulonik.




Z przypraw dodałam tylko sól i pieprz, do smaku.
Czas ok 25 min, 
W smaku omlet bardzo słodki, myślę, że zasmakuje także i dzieciom:)
Zdradzę tylko, że kolejna inspiracja będzie na zielono.




Kochani, i jeszcze jedno!

Jeżeli chcecie chociaż w najmniejszym stopniu zmieniać swoje nawyki żywieniowe, a nie macie tego z kim skonsultować, nie wiecie od czego zacząć, a chcecie zadbać o zdrowie, polecam( jak zawsze) trenera personalnego Michała Potucha. <---klik;)
Moim zdanie specjalista w tej dziedzinie.


GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger