Tydzień na omlecie VOL 3



O M L E T  V O L 3
____________________________________

i n s p i r a c j e 



Cześć!

Mam nadzieję, że jeszcze nie macie odruchu wymiotnego na myśl o jajkach.
Mój organizm po trzecim dniu z omletem na obiad szuka kolejnych smaków, kolejnych inspiracji.




Dziś mam dla Was super szybki przepis na sycące muffinki omletowe.
4 jaja, 1/2 serka camembert, 2 duże plasterki szynki parmeńskiej, świeży szczypiorek.
Z tych proporcji wychodzi 8 muffinek.




Do foremki na muffinki wsadzić po plasterku sera, szynki i posiekany szczypiorek.
Całość zalać zmiksowanymi jajami.
Ja doprawiłam jak zwykle tylko solą.




W nagrzanym piekarniku do 180 stopni piekłam je przez 20 min.
Każdy piekarnik rządzi się swoimi prawami, więc czas pieczenia sami ocenicie.




Bardzo szybkie w przygotowaniu, fajnie wyglądają na talerzu, również bardzo sycące.
Jestem najedzona i zadowolona z tego przepisu.
Jeżeli brakuje Wam czasu na przygotowanie obiadu, to jest to coś dla Was.




Ajjj... kolor tego szczypioru mi przypomniał, że idzie wiosnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...;) 


GINGER


1 komentarz:

  1. Wiosna! Cieplejszy wieje wiatrrrrrr ;-) Czekam z utęsknieniemmmm

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger