Tydzień na omlecie VOL4


O M L E T   V O L 4
____________________________________

i n s p i r a c j e



Kochani,czas na słodkie!
Dziś naszą bazą będzie gruszka.
Ten przepis sam zrodził się w mojej głowie.
Moje kubki smakowe szaleją, a ja dokładnie słucham ich wskazówek.


 
                             
                                                                                                                                   




Do omletu numer 4 potrzebujemy: gruszkę, płatki owsiane 4 łyżki, garść rodzynek, garść orzechów włoskich, 4 jaja, 1/2 serka wiejskiego(odlej śmietankę).




Gruszkę zetrzyj na tarce, wymieszaj z płatkami, orzechami i rodzynkami.
Na patelni, na masełku podsmaż farsz, po chwili będzie przepięknie pachniał, mniam...to znak, że prawie gotowe.
Zmiksuj  jaja z serkiem i zalej farsz, poczekaj aż się zetnie i gotowe.



Ja polałam miodem, syrop klonowy też by się tu sprawdził.
Sycący, bardzo smaczny i mało pracochłonny- najważniejsze;)

A w moim domu już wiosna....
Pierwsze żonkile, cudowny widok! :)





GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger