Tydzień na omlecie VOL 6



O M L E T  V O L 6
____________________________________
i n s p i r a c j e 



Hejka :)
Dziś coś dla mięsożerców.
Po 4 dniach z warzywami mój organizm sam zaczął domagać się mięska.

1/3 opakowania mięsa mielonego, ja użyłam wołowinę.
4 jaja, 1 mała cukinia, cebula.
Czas przygotowania 25 min, nie żartuje!:)




Przyznam, że miałam lekkie obawy z tym połączeniem, ale szybko minęły.
Ten omlet w ogóle nie smakuje jak typowy omlet. 
Nazwałabym to raczej zapiekanką cukiniową z mięsem, bo te smaki dominują.




Na patelni podsmażyć mięso z cebulą i pokrojoną w kostkę cukinią.
Farsz wyłożyłam w podłużnej foremce i zalałam zmiksowanymi jajami.
Doprawiłam solą, pieprzem i jazda do piekarnika na 10 min.




Jutro ostatni dzień na omlecie. 
Coś na słodko, czy na słono..?
Niespodzianka!:)
Oczekujcie ostatniego posta z cyklu "tydzień na omlecie".




GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger