STREET FASHION, sesja by Panna V


F  A  S  H  I  O  N  
________________________________________
s e s j a   b y    P a n n a  V




Odkąd mieszkam w Warszawie poznaję mnóstwo nowych ludzi.
Każdy z nich ma swoje plany, marzenia...
Moje życie tu i teraz, to etap totalnego poświęcenia.
Oni są moją inspiracją, dają mi siłę do spełnienia...




Ten modowy post powstał w wyniku jednego zdjęcia, dzięki któremu (mam nadzieję) moja współpraca z Panna V będzie się rozwijać.
Panna V to nowa twarz w blogosferze.
Wesoła, zabawna, pełna optymizmu 26 latka, która ma misje do spełnienia.
Jej świeżutki blog, to przewodnik dla ludzi, którzy doświadczyli tego samego co ona.
O czym pisze Panna V?
Przede wszystkim o życiu, które nas nie oszczędza.


Z Panna V "lubimy podobnie", choć nie zawsze;)
Najprawdopodobniej połączyła nas pasja do działania.
Zbierzemy tę energię, a rezultaty będą na naszych blogach!
Wszystko to z myślą o Was!




Zapraszam do obejrzenia pierwszej sesji wykonanej przez Pannę V. i zapraszam na jej bloga.
Miejsce:  Most Gdański, Warszawa







GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger