inspiracje kulinarne... SAŁATKA Z KALAFIORA



 
F I T
sałatka
______________________________________________________________________
  

Kochani,
pytanie retoryczne!;)

Ile razy w tygodniu pukamy się w głowę i zastanawiamy.. co by tutaj dzisiaj zjeść i w jaki sposób urozmaicić swoje standardowe menu?
Chcemy żeby było zdrowo i żeby dało nam dużo energii!

Ja w takim wypadku najczęściej sięgam po telefon i wertuje kulinarne blogi, choć ostatnio pomaga mi w tym też instagram:)

Dziś mam dla Was małą inspirację na sałatkę z surowego kalafiora, ale tym razem moją inspiracją był mój ukochany, który jest świetnym fit kucharzem;D





Składniki wszystkie pokroić w kosteczkę i wymieszać.
Odczekać 15 min- wtedy będzie lepiej smakować;)
Proporcje na jedną osobę.

Smacznegoooo... :)


GINGER




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger