Forma po ciąży/ pierwsze kroki/ post for Lipka :* Video


. . . d l a  z d r o w i a 
 m o j e j   b e s t   f r i e n d,  L I P C E
_____________________________________________________________________
V i d e o

 
 
Ten post dedykuję mojej przyjaciółce Lipce, która w zeszłym miesiącu wydała na świat cudownego synka, Tomusia:)))
Od razu się pochwalę, by nie zapomnieć, byłam pierwszą ciocią, która skradła całusa temu młodemu kawalerowi:]
 
Jak każda kobieta w ciąży, Lipka musiała się bardzo namęczyć, by nasz bohater sobie teraz słodko spał w łóżeczku.
Niestety osobiście nie mam doświadczenia, ale słyszałam co nieco;)
Mówią też, że jest to najpiękniejszy okres w życiu kobiety, hmmmm... na pewno?
Nie mnie to oceniać, bo się nie znam, ale by pomóc przyjaciółce przejść przez to całe "macierzyństwo", postanowiłam nagrać filmik z paroma ćwiczeniami rozciągającymi, które po pierwszym miesiącu po porodzie można już śmiało wykonywać( oczywiście polecam je wszystkim mamom).
 
 

 

 
 
 
Mała uwaga!
 
W momencie kiedy siadamy na pięty, nasze ręce przez cały czas ciągną do przodu, a pośladki do pięt( to samo dotyczy skrętu w bok w tej pozycji)
Na początku tempo wykonywanych ćwiczeń raczej niech będzie wolniejsze niż na filmiku, pamiętajcie o oddechu!
 
 
GINGER
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger