17.03.2016 r.

Z A C H O W A Ć   W  S O B I E
O D R O B I N Ę  Z  D Z I E C K A
____________________________


Te zdanie, przeczytałam kiedyś w pewnej książce, dokładnie poradniku życiowym. Utkwiło mi w pamięci, bo nie do końca się z nim zgadzałam.
Byłam wtedy na etapie analizy swojego życia i analizy każdej emocji, która we mnie była.

Dziś kończę 31 lat.
Siedzę przed monitorem i w kółko czytam to zdanie.
Zastanawiam się: czy mam w sobie to dziecko? Niepohamowaną radość, ogromną nadzieję, pełne zaufanie do ludzi, do życia, bajeczne marzenia...

Kto mnie dobrze zna, to wie jak jest;-)
Ja, na pewno wiem jedno!

Jeżeli przynajmniej dwie z tych cech posiadam, to na pewno się ich nie pozbędę, a moim urodzinowym postanowieniem będzie odnalezienie w sobie na nowo każdej z nich.


GINGER






* d z i ę k u j ę  R e n i a  :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger