WIELKANOC 2016, w wersji light

P I A S K O W A  B A B A
F I T  R O Z W I Ą Z A N I E
_____________________

Kochani,

Moda na zdrowy styl życia rozwija się w niewiarygodnym tempie!
Internet przepełniony jest filmikami z poradami jak ćwiczyć i jak się odżywiać, by czuć się codziennie wspaniale.
Mnie to ogromnie cieszy, bo mam wielkie pole inspiracji do tego, aby urozmaicać swoją dietę oraz móc Wam doradzać jako instruktor, co najlepiej sprawdzi się u Was.

W tym roku Święta Wielkanocne nadeszły mega szybko.
Jeszcze nie ogarnęłam się po urodzinowych fit słodkościach, a tu kolejne łakocie trzeba testować i szykować:]
Przepis na wielkanocną babę wybrałam tak, by było szybko i z myślą o tym, żeby wykorzystać składniki, które ostatnio kupiłam i których nie zużyłam.

W smaku baba przepyszna!
Przepis znajdziecie na stronie: <----klik ;)


P O L E C A M ! ! !







GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger