fast food/ WERSJA FIT

#CIECIERZYCA
#ZDROWAPRZEKĄSKA





Nie wiem czy już znacie, bo podobno dużo o tym w internecie.
Ja nie znałam, dlatego od razu dziele się tym z Wami.
O czym mowa?
O ciecierzycy, którą można podawać jako zdrową przekąskę przyrządzoną w ciekawy sposób. 

Zalewamy wodą ciecierzycę i odstawiamy na noc.
Gotujemy około 40 min i odcedzamy.
Obtaczamy oliwą z oliwek i przyprawiamy według gustu.

Ja przygotowałam 2 smaki: 
W pierwszej misce użyłam ostrej papryki, a w drugiej granulowanego czosnku.
Doprawiłam wszystko solą morską.
Na koniec wysypujemy na blachę i  wsadzamy do piekarnika na 20-30 minut.

Według mnie jest to świetny zamiennik dla podjadaczy chipsów:D







 P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A M  P O L E C A 







GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger