COCONUT MILK

#MLEKOKOKOSOWE
#ZRÓBTOSAM
#ZDROWO

Kochani,

Oto kolejne zdrowe odkrycie w mojej kuchni. 
Mleko kokosowe wykonane samodzielnie- według przepisu Anny L. który (jak ostatnio wspominałam) znajduje się w jej książce kucharskiej"Zdrowe gotowanie".
Nawet przez myśl mi nie przeszło, że wykonanie w domu mleczka kokosowego może być tak banalne.

Zatem zdradzam Wam teraz przepis i wykonanie, bo moją misją jest Wasz zdrowie, przede wszystkim:)

#300 gram wiórek kokosowych
#4 szklanki wody

Wodę zagotować w garnku, dodać wiórki ,mieszać doprowadzając do wrzenia.
Całość zmiksować, resztę odcedzić.
Przelałam mleko do słoiczków i w taki sposób przetrzymuje w lodówce.
Mleczko pięknie, naturalnie pachnie kokosem.
Mniam!



GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger