#dobiegugotowi


#RUN





Kochani

Nie będę przed Wami tu nic ukrywać, przyznaję się bez bicia ;-P
Mój ostatni bieg z aplikacją Endomondo odnotowałam w marcu :/
Skąd taka długa przerwa?
Już się tłumaczę:)

Dokładnie w marcu zaczęłam przygodę z treningiem na trampolinach, który całkowicie wypełnił moją potrzebę treningu cardio.
Na wiosnę wskoczyłam w rolki i tak zostało,aż przyszło lato.
Jazdę na rolkach staram się wykorzystać do maximum, sami wiecie, sezon na rolki jest dość krótki:/

Jeżeli chodzi o bieganie, ma ono swój jeden, wielki atut.
Biegać możemy zawsze i wszędzie, zatem nic straconego.
Wychodzę z założenia, że różnorodność w treningu bardzo dobrze wpływa na nasz organizm.
Bieganie, również możemy wykorzystać jako rodzaj terapii.
Możemy wybiegać złości, przykrości.

Ja dzisiaj, po tak długiej przerwie wskoczyłam w legginsy i pobiegłam przed siebie.
Trochę ze złości, trochę z przykrości.
Przyznaję, że nie było łatwo, ale kto kocha ruch, to potrafi czerpać z tego energię:)


Z pozdrowieniami dla Biegaczy i Biegaczek

GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger