K-mag wyróżnienie

#fujifilm
#instaxmini8

Kochani,

Wreszcie mogę się pochwalić!
Spotkało mnie przemiłe wyróżnienie przez mój ukochany magazyn, K-mag.

A oto szczegóły!

Magazyn K-mag w styczniu 2017 roku opublikował u siebie fotografię z moją stylizacją. Autorką tej fotografii jest Patrycja Kamela, ale oczywiście autorką stylizacji ja:)

Cieszy mnie to podwójnie ponieważ z pośród moich wszystkich stylizacji umieszczonych na blogu, ta odzwierciedla w 100% mój styl. Płaszcz jeansowy, który mam ubrany to moja tzw." perełka"
Myślę, że geniusz tego zdjęcia wynika, między innym z tego względu.

A'propos zdjęć!

Właśnie nabyłam nowy, od lat przeze mnie wymarzony, aparat typu polaroid- Fujifilm Instax mini 8. 
Każde zdjęcie wykonane tym aparatem będzie zrobione w wyjątkowych dla mnie okolicznościach.
Jednym z nich jest publikacja mojej pracy w tak nowoczesnym magazynie jak K-mag.

A recenzje użytkowania tego sprzętu napiszę po wypstrykaniu przynajmniej 3 kliszy.
Tymczasem polecam magazyn K-mag, który znajdziecie w Empiku.












GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger