Trenerzy,instruktorzy potrzebni, czy nie potrzebni...?



No i stało się szybciej niż myślałam!
Wirtualny instruktor zabrał mi stanowisko pracy...:/
Weszłam z cv w ręku, wyszłam z przerażeniem.
Poczułam się tak, jak bym żyła"sto lat za murzynami" ;/

I to są trendy?

Czy ludziom naprawdę nie zależy już na kontaktach personalnych?
Wolimy wpatrywać się w plazmę i zamknąć się w sobie przez cały trening?
STEP CHOREOGRAFIA Z INSTRUKTOREM WIRTUALNYM?
A kto rozkręci atmosferę? Kto dostosuje poziom lekcji do poziomu uczestników?
Kto pogratuluje grupie i pokaże, że jest tak samo zmęczony i szczęśliwy jak oni?
Kto? Kto? Kto?....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pani na wyświetlaczu się nie spoci a państwo na sali będą zażenowani jak się zgrzeją, bo wirtualny instruktor jest suchutki:/

Może troszkę się uniosłam, przepraszam.
Uwielbiam jak każda dziedzina się rozwija i szczerze dopinguję każde nowe, lepsze rozwiązanie.
Tylko dążmy do tego by nie tracić naturalnych instynktów międzyludzkich.

Kocham sport za jego naturalność.
Taniec, fitness, sporty drużynowe mają nas ze sobą integrować.
Czy wirtualny instruktor da radę?

Sprzęt, wnętrze, obsługa na tak wysokim poziomie, że jak weszłam pomyślałam" o tak, właśnie po to tu przyjechałam"
Grafik wirtualnych zajęć i ich opis w formie kartonowej. Bezpłatny trening próbny.
Jutro to przetestuje na własnej skórze:)
Step, dance w formie wirtualnej. To się nazywa lans;P- bo chyba o niego tu chodzi!;/

Czy podjęli byście decyzję by korzystać z usług tego klubu?
Ja nie będę go przekreślać, wierzę, że są ludzie, którym będzie on służył!
Oby tylko służył ich zdrowiu a nie depresyjnej izolacji.





GINGER

Copyright © Poznaj Ginger