Postaw sobie cel, a osiągniesz sukces...



Posiadanie umiejętności wyznaczania sobie celu i jego realizacji to cecha bardzo pozytywna.
Przydaje się w życiu by móc się spełniać i rozwijać, by być zadowolonym z samego siebie.






Czy osiągnięcie sukcesu w swoich celach kreuje osobę szczęśliwą?
Wydawałoby się, że człowiek spełniony, któremu krok po kroku udawało się w życiu osiągać swoje cele właśnie taki jest.

Nie zapominajmy jednak o konsekwencjach jakie na nas spadną podczas realizacji tych celów!
Konsekwencjach czasem dla nas nieodwracalnych!
A to jest coś co odczułam ostatnio na sobie...:(
Musiałam przyjąć je z pokorą by dotrzeć do wyznaczonego celu.





Gdy w jakimś stopniu swój cel osiągnęłam poczułam się jak biegacz za metą po przebiegnięciu maratonu...
A wszytko wyglądało dokładnie tak, jak sobie to wymarzyłam...





A zatem szczęśliwa, czy nieszczęśliwa...?
Ile musiałam poświęcić by cel osiągnąć...?
Czy nie za dużo, czy nie zraniłam po drodze kogoś...? bo siebie na pewno!:(
Czasem mam wrażenie, że jestem masochistką... ;(

Pytanie, czy warto było...?






GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger