Worek bułgarski, trener personalny Michał Potucha




Rutyna to nieodzowny element naszego życia.
Schemat jego to wcześniej już spisane zasady, które muszą istnieć by świat mógł poprawnie funkcjonować a my niestety czasem musimy się do tego dostosować...:/

Wyznaczone godziny pracy, rozkłady autobusów i grafik zajęć ruchowych.
Szablon życia, do którego musimy podpiąć nasze dni treningowe by utrzymać formę.

A co na treningu nowego? no właśnie, najgorsze jak nic nowego...!
Ale nie dziwię się jak od zdobycia pierwszej pracy nasz dzień wygląda dokładnie tak samo, miejsce zamieszkania te samo i grafik zajęć w klubie ten sam. I proszę Was bardzo, nie obwiniajcie trenerów albo pracodawców, obwiniajcie siebie bo to Wy możecie tu najwięcej zmienić!

Przygotowałam dla Was małą inspirację by urozmaicić Wasz trening.
Dla mnie to nowość, nie wiem jak dla Was...
Natknęłam się na niego całkiem przypadkiem, oczywiście za sprawą Trenera Personalnego Michała Potuchy, którego już wszyscy znacie:)
Worek bułgarski, dostępny na siłowniach ale oczywiście nie zawsze...polecam zapytać trenera;)!




H i s t o r i a   p o w s t a n i a

Ivan Ivanow, to jego twórca, bułgarski trener zapasów.
Historia mówi: Ivan przy tworzeniu worka Inspirował się między innymi tradycją bułgarskich zwyczajów festynowych.

Więcej na ten temat w następnym poście, który będzie jednym z cyklu o wykorzystaniu worka w treningu i jego działaniu.
W roli głównej Michał Potucha, trener personalnym, przedstawi technikę wykonywania ćwiczeń z workiem:)

Oto pierwszy zestaw ćwiczeń:





- M ł y n e k
10 powtórzeń( po 5 na stronę)

- Z a r z u t   d o   p o d s i a d u
6 powtórzeń

- W y k r o k i  z  w o r k i e m   n a   b a r k a c h
8 powtórzeń na nogę- całość powtórzyć 6 razy

Zalecane przerwy między seriami- 30 sekund!

Kompleks ma przede wszystkim na celu podkręcenie naszego metabolizmu i polepszenie wytrzymałości siłowej!

Powodzenia!:)



Worek bułgarski możecie zamówić na internecie lub znaleźć w sklepach z akcesoriami do sztuk walki, ale mam dla Was tańsze rozwiązanie!;)




Mój worek (mam nadzieję) przygotuje mi Michał, by móc wspólnie zainspirować Was do treningu:)


GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger