L E M O N I A D A/ BASIC przepis...




L E M O N I A D A
----------------------------------------
cytryna, cukier, woda



Takie zestawienie to dobre rozwiązanie na upalne dni lata.
Proponuję cukier zastąpić miodem, będzie zdrowiej.
Wykorzystać wodę mineralną. Warto poczytać etykiety i wybrać taką, by chociaż trochę uzupełnić minerały.
No i gwóźdź programu C Y T R Y N A !
Spora dawka witaminy C, jakże ważna dla naszego organizmu!:)







Litr wody, 8 łyżeczek cukru, 2 cytryny, kilka listków mięty!
Wodę wymieszać z cukrem, cytrynę obrać i rozgnieść.
Połączyć i schłodzić!






Ja wlałam moja lemoniadę do woreczków na lód i po 3 godzinach moja zamrażalka była pełna kostek lemoniady:)!
Dodałam do tego świeżą miętę!






Przygotowanie takiej lemoniady jest tanie, proste i szybkie!
 Jest to dobry sposób, by zadbać o zdrowie i urozmaicić dzień.






Na wieczór ze znajomymi można nieźle pokombinować z podawaniem!
Nawet najprostszy napój może pięknie wyglądać!:)







N A   Z D R O W I E  ! ! !


GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger