STEPchoreografia inspiracje 2 / Fitness Club S4 Basia Kaszta



Lekcja stepu dla uczestników zajęć to nie tylko trening!
Step, to przede wszystkim dobra zabawa w grupie, która "czuje" tak samo:)

Dla nas, instruktorów przeprowadzenie takiej lekcji to nielada wyzwanie! 
Nie każdy instruktor ma czas by prowadzić takie zajęcia.
Potrzebny jest czas na inspiracje, ułożenie czegoś sensownego, rozłożenie metodyczne.

Z doświadczenia wiem, że większość ma z tym ostatnim największy problem.:/
Z doświadczenia wiem, że dużo praktyki i szkolenia to klucz do przeprowadzenia płynnych zajęć;)!


Tak jak obiecałam kolejna inspiracja, poziom zaawansowany ale bez szaleństw;)
Dajcie mi czas, jeszcze się rozkręcę a tymczasem...













Mam nadzieje, że kogoś zainspiruję i to nie koniecznie instruktora!
Może jest ktoś z Was, kto jeszcze nie był na takiej lekcji!
Polecam spróbować, naprawdę warto!



GINGER





3 komentarze:

  1. Cudowna choreo Basiek! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe Basia próbowałam... ale nie wyszło :D może zaczniesz od Pilatesu basic dla mnie ?? tak żebym mogła sobie z Tobą poćwiczyć ?? :D buźka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Nat :*

    Monia, wszystko przed Tobą!!!;) A Pilates za 10 lat będę kręcić;) :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger