Udekoruj swoje mieszkanie z Ginger...:)))


K  A  P  U  S  T  A    O  Z  D  O  B  N  A
_________________________________________________________________________________

s e z o n o w e   i n s p i a r a c j e 




Poprzedni post, był dla mnie inspiracją do napisania jak najszybciej kolejnego!:)
A zatem kontynuując temat jesieni, przygotowałam dla Was tanią propozycję udekorowania swojego mieszkania lub miejsca pracy:)!

Co będzie nam potrzebne?
Przede wszystkim, owoce jesieni!!!:)))
Ja swoje zebrałam w weekend i wczoraj w drodze do pracy:)))

Przygotujcie proszę, niedużą porcję jarzębiny!
Jeżeli nie macie czasu w tygodniu wyskoczyć do parku, sprawdźcie, czy przypadkiem nie rośnie przed Waszym klubem fitness, bo przed moim rośnie!;)))

Na pewno słyszeliście o kapuście ozdobnej!:) 
Jeżeli nie, to najwyższa pora!;D
Znajdziecie ją na targowisku miejskim lub w kwiaciarni! 
Ja swój kapuściany bukiet kupiłam za 5 złotych/ 5 główek!

Główki w moim bukiecie różniły się rozmiarami i dlatego postanowiłam umieścić je w różnych szklanych naczyniach.
Wypełniłam wodą, by przedłużyć ich żywotność i wrzuciłam do każdego po kilka korali jarzębiny!
Na stole, biurku, parapecie ten jesienny wazon prezentuje się bardzo schludnie i nadaje wnętrzu świeży jesienny powiew!

Ja postanowiłam iść krok dalej i stworzyłam z całości stroik jesienny na parapet!
Kilka dodatków i gotowe!:)
Mam nadzieję, że zainspiruję Was swoim pomysłem!



GINGER







  
























A to moja propozycja na jesienne paznokietki!:)

Kochane, wyciągnijcie z tej pory roku jak najwięcej kolorów w swoich dodatkach i stylizacjach!
To co na zewnątrz , zawsze wpływa na nasze samopoczucie!
Dbajmy o to, by było ono jak najlepsze! :)))




4 komentarze:

  1. Kto by pomyślał, że kapusta może zrobić taki świetny wystrój. Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie:)
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujące, no i świetnie foty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger