Christmas time CZĘŚĆ 2



O  Ś  W  I  E  T  L  E  N  I  E   
________________________________________



Tanie i proste oświetlenie naszego świątecznego mieszkanka!
W święta półmrok, to dosyć istotna część wystroju mieszkania. Jak go uzyskać, by nie przesadzić z kolorami, zwisającymi lampeczkami, a żeby było schludne i bajecznie?


Zielony, czerwony i złoty, to świąteczne barwy, które koniecznie muszą dominować w dekoracji bożonarodzeniowej.
Ja proponuje jasne oświetlenie,  które nie tylko sprawdzi się w święta, ale również w zimowe wieczory.
Jeżeli postawimy na jasne lampki, to "podbiją" kolory dekoracji, a nie przyduszą.
Pamiętajcie, że nie tylko Wy macie czuć się w tym wystroju dobrze, ale również Wasi goście!


Moja propozycja to wsadzić w słoik jasne lampeczki, i tyle!:) Słoik po ogórkach, kompocie, fajne są po oliwkach- poszukajcie w markecie!:)
Oczywiście wiem, że nie każdy lubi takie rozwiązania, już widzę moją mamę pukającą się po głowie, "co ona znowu wymyśliła"- takie pokolenie...;) 

Taki słoik możecie postawić dosłownie wszędzie, i nie będzie szkoda jak się uszkodzi;)
Jak Wam się to podoba?


Powodzenia!



G   I   N   G   E   R














1 komentarz:

  1. Ja jako stare Twoje pokolenie mówię: u Ciebie tak- bo to takie Twoje wymyślanko, u mnie nie, bo ja jestem drętwiarz :PPPP

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger