GINGER poleca.... ORIGINAL BY ANJA RUBIK

  


O  R  I  G  I  N  A  L  by  A  N  J  A  R  U  B  I  K
________________________________________

I  N  G  L  O  T  




Witajcie,

Mam dla Was coś specjalnego!
Od soboty, w sklepach INGLOT pojawił się zapach stworzony przez naszą rodaczkę Anje Rubik.

Supermodelka osobiście nadzorowała przebieg tworzenia zapachu, designu buteleczki i kampanii reklamowej.
Znając styl Anji od początku wiedziałam, że nie będzie w tym bubla, a ponieważ od dawna szukałam swojego nowego zapachu, z niecierpliwością oczekiwałam na premierę, która odbyła się w Warszawie w sklepie INGLOT z udziałem Anji.

Buteleczka 50 ml, w cenie 189 zł. Cena bardzo niska w porównaniu do cen perfum innych światowych TOPmodelek!

Ja od razu pokochałam ten zapach, a cała otoczka, która towarzyszy kampanii reklamowej jest potwierdzeniem świetnego stylu naszej gwiazdy.
W opakowaniu znajdziecie list od Anji, sentencję, która za pośrednictwem Ani wypłynęła na instagramie kilka godzin przed premierą:)
Po jej przeczytaniu byłam już pewna, że teraz to będzie mój zapach!:)










GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger