Christmas time CZĘŚĆ 3



W  I  A  N  K  I,  S  T  R  O  I  K  I . . .
____________________________________
... r  ę  k  o  d  z  i  e  ł  a 



To już przedostatni cykl inspiracji bożonarodzeniowych od Ginger;)
Nie było tego za wiele ale mam nadzieję, że przynajmniej  obudziłam w Was ducha świąt!


Dzisiejsza inspiracja to ciąg dalszy części 1, tego co udało mi się stworzyć z tasiemek z motywem świątecznym, sznurka, szpilek i dwóch wianków zrobionych ze słomy( koszt wianka, 2 zł na allegro).

W jednym wianku w środku umieściłam serce wykonane w części 1, a w drugim łosia z filcu, który już od kilku lat znajduje się w moim kartonie z ozdobami.
Jestem pewna, że macie w domu taki karton, z którego będzie można coś wykorzystać!

Powodzenia!


G   I   N   G   E   R

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger