Christmas time CZĘŚĆ 4



 I  E  R  N  I  K  O  W  A  N  I  E  
____________________________________
2 0 1 4 



Były ozdoby, czas na jedzenie...:)

W tym roku postanowiłam odrzucić standardowe świąteczne foremki, a postawiłam na własną twórczość. 
Jedyne co zachowałam ze swojej tradycji, to wykorzystanie m&m'sów w zdobieniu.

Lubię mieszać style i nie tylko w ubiorze.
Tradycyjny świąteczny pierniczek z jakże nowoczesnym m&m's, dla mnie idealna kompozycja:)
A dla Was?

Pierniczki wypiekłam z przepisu znalezionego w internecie, do malowania reniferów wykorzystałam białą i mleczną polewę czekoladową:)

Pierniczki wyglądają wspaniale, mam nadzieję, że zachwycą moich przyjaciół i rodzinę!



GINGER 


































4 komentarze:

  1. które mojeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dostaniesz każdy kolor:)!!! Oczywiście jak będziesz grzeczna, a nie jak Fichna ;D

      Usuń
    2. Jestem bardzo grzeczna, mam tylko czasem inne poglądy niż ty:DD Obiecuję, w przyszłym roku zrobię pierniki tylko dla Ciebie:***

      Usuń
    3. Trzymam za słowo! ;-)

      Usuń

Copyright © Poznaj Ginger