MIKOŁAJKI/ Iluminacja świetlna stolicy...



M I K O Ł A J K I   W   S T O L I C Y  
________________________________________
2  0  1  4  


Witajcie Kochani!
Nadchodzę z kolejną porcją świątecznych opowieści:)

Zima to kolejna pora roku, którą spędzam w stolicy i już ostatnia, by zamknąć ten rok.
O tym, że stolica daje swoim mieszkańcom wiele atrakcji kulturowych
wiedziałam i Wam wspominałam, ale z każdym miesiącem jestem jeszcze bardziej zachwycona ogromem darmowych wydarzeń dla mieszkańców.
Chyba pierwszy raz w życiu spędziłam "mikołajki" w mieście, w tak bajecznej atmosferze- pomimo, że nie było śniegu!

6 grudnia, w sobotę rozbłysła w mieście wielka iluminacja świąteczna.
W kilku punktach wielkie choinki, jarmarki, lodowiska, muzyka na żywo.
Ulice stały się deptakami, by spacerowicze mogli spokojnie napajać się cudnym widokiem lampeczek i ozdób świątecznych.

Kto lubi taki klimat, to polecam skorzystać z np. Pendolino i spędzić w stolicy przynajmniej parę godzin;)

W ten kolorowy weekend odwiedziła mnie przyjaciółka Danuta.
Nie jest fanką świąt ale była pozytywnie zaskoczona kulturowym rozwojem Warszawy.
Noc spędziłyśmy na Stadionie Narodowym, na disco lodowisko;)


Fotorelacja specjalnie dla Was, zapraszam:)!

GINGER















































1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger