Proste i szybkie pakowanie pierniczków !



P A P I E R O W E   T Y T K I .  .  .  
_________________________________________________________________________
C H R I S T M A S   2 0 1 4



Kto jeszcze nie ma pomysłu w jaki sposób pakować świąteczne pierniczki, to mam dla Was szybką i tanią inspirację! 
Papierowe torebki i sznurek- mój świąteczny must have;)
Wszystko zamówiłam na allegro-100 sztuk torebek 3,5 zł + szary sznurek 5 zł.

Od kilku lat wypiekam pierniczki w takiej ilości, by móc obdzielić nimi moich bliskich.
Jest to symboliczny poczęstunek, a torebki nie są wypełnione po brzegi łakociami, dlatego świetnie tu się sprawdzają:)

Jeszcze 2 tygodnie i święta!:) Krótki okres do którego tak wiele przygotowań.
Moje dobiegają końca, a to tylko dlatego, że na dłuższy czas wybieram się do rodzinnego miasta, gdzie zamierzam już tylko się lenić i oczekiwać na efekty tych przygotowań.
Odliczam dni i godziny, a jeszcze bardziej się cieszę na myśl, że czeka tam na mnie do wystrojenia przepiękna choinka, :*.



GINGER















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger